13.10.2020 у ДНЗ «Запорізьке МВПУ» з нагоди відзначення Дня захисника України викладач Землякова Л.Є. зі здобувачами освіти групи 30/20 провела позакласний захід за темою : «Основні принципи надання домедичної допомогив умовах бойових дій.» На цьому заході здобувачі освіти дізналися про особливості надання допомоги в умовах бойових дій та ціннісне ставлення до безпеки людини і спільноти. Захід проходив з урахуванням карантинних обмежень.
Захист України в умова дистанційного навчання з 15.10.20-15.11.20
Підручник Захист вітчизни 10 клас
16.10.20
Група 30/20
Урок 16 Послідовність надання допомоги при різкому погіршенні загального стану.
Домашне завдання скласти конспект §16 .
19.10.20
Група 30/20
Урок 17 Основні причини виникнення судом, прояви, послідовність надання домедичної допомоги.
Домашне завдання скласти конспект§17
23.10.20
Група 30/20
Урок 18 Узагальнення та контроль знань №2 за темою: "Домедична допомога при порушенні прохідності дихальних шляхів та інших невідкладних станах."
Контрольні запитання.
1. У чому полягає небезпека часткової й повної непрохідності ДШ?
2. Чому виникає порушення прохідності ДШ у людини, яка непритомніє?
3. Які предмети можуть потрапляти в ДШ і чим вони небезпечні для життя?
4. За яких умов стороннє тіло може потрапити в дихальні шляхи?
5. Як попередити потрапляння сторонніх тіл в дихальні шляхи?
6. Чим небезпечні запальні процеси дихальних шляхів?
7. Що таке алергени і як вони діють на організм людини?
8. Чому виникають спазми дихальних шляхів?
9. Як відрізнити непрохідність дихальних шляхів від непритомності?
10.Які прояви інфаркту міокарда та приступу епілепсії вам відомі?
11.Дайте визначення поняттю «невідкладна допомога».
12. Як розвивається клінічна картина непрохідності у випадку потрапляння сторон-
нього предмета в дихальні шляхи?
13. Які загальні ознаки властиві частковій і повній непрохідності дихальних шля-
хів?
14. За якими ознаками відрізняється часткова і повна непрохідність?
15. Що означає термін «утрата притомності»?
16.На які види поділяють нещасні випадки з утратою свідомості (для полегшення
діагностики та надання невідкладної допомоги)?
17. Які основні причини непритомності через недостатній приплив крові до мозку?
18 У яких ситуаціях через зниження насичення крові киснем людина може зом-
літи?
Оберайте 4 питання, які більше подобались. Роботу виконуйте у робочому зошиті. Відповіді надсилате на електрону пошту викладача.
26.10.20.
група 30/20
Урок 19 Поняття про переломи кісток, їх класифікація. Ознаки переломів.
Домашне завдання скласти конспект §32.
30.10.20
група 30/20
Урок 20 Типи травм при дорожньо-транспортних пригодах та падінні з висоти.
Домашнє завдання опрацювати §19.
02.11.20
група 30/20
Урок 21 Поняття про тупу та проникаючу травму. Домашнє завдання опрацювати §18.
06.11.20
група 30/20
Урок 22 Вплив мінно-вибухової травми на організм людини. Правила поведінки при знаходженні у потенційно небезпечному місці та при виявленні небезпечних предметів.
Домашнє завдання скласти конспект§20.
09.11.20
Група 30/20
Урок 23 Основні ознаки травм голови.
Домашнє завдання скласти конспект §21.
________________________________________________________________________________
13.11.20
Урок 24 Основні ознаки травм грудної клітки.
Домашнє завдання скласти конспект §22
16.11.20
група 30/20
Урок 25Основні ознаки травм живота. Основні ознаки травм скелетно-м’язевої системи.
Домашнє завдання опрацювати § 23,24
_______________________________________________________________________________
20.11.20
група 30/20
Урок 26 Узагальнення та контроль знань №3
за темою: « Загальні поняття про травму. Механізм травми»
Контрольні запитання.
1. Що таке травма?
2. За якими ознаками класифікують травми?
3. Що таке політравма?
4. Які характерні риси політравми?
5. Які найбільш типові ушкодження внаслідок ДТП вам відомі?
6. Що таке мінно-вибухова травма?
7. Що є факторами ураження внаслідок мінно-вибухових травм?
8. Які найбільш типові ушкодження спостерігають у постраждалих з мінно-вибухо-
вою травмою?
9. Чим насамперед небезпечні мінно-вибухові терористичні акти?
10. Які характерні симптоми струсу головного мозку?
11. Які ушкодження можна отримати внаслідок забою грудної клітки?
12. Назвіть клінічні ознаки переломів.
13. Які небезпеки трапляються в побуті?
14. Які правила поведінки з вибухонебезпечними предметами?
Обирайте 4 питання ,які вам більше подобається. За кожну правильну відповідь 3 бали.
Роботу виконуйте в робочому зошиті .Відповіді надсилати на електрону пошту викладача.
23.11.20
Група 30/20
Урок 27 Види кровотеч.
https://drive.google.com/file/d/1alv51M2ipF3UigM9n51OZnckuVSbyPxe/view?usp=sharing
Домашнє завдання скласти конспект§26.
З 30.11.20 у закладі освіти розпочато
змішане навчання.
30.11.20
Група 30/20
Урок 29Алгоритм дій при кровотечі.
Домашнє завданання опрацювати §26.
Інформація до теми уроку.
1.Кровотеча це –
А)... вихід крові зовні з пошкоджених органів
Б)...
витікання крові з кровоносних судин при порушенні цілісності їх стінок;
В)...втрата
організмом будь-якої кількості крові.
2.Кровотеча буває наступних видів:
А)... поверхнева,
глибока, змішана;
Б)... легенева,
венозна, носова
В)... венозна,
артеріальна, капілярна.
3. Які ознаки артеріальної кровотечі?
Комментариев нет:
Отправить комментарий