Захист Вітчизни 2020-2021 навчальний рік в умовах дистанційного навчання
з 15.10.2020 - 15.11.20 для груп 21/17, 41/18,28/18,29/19,15/19
Підручник "Захист Вітчизни 10 клас"
Підручник "Захист Вітчизни 11 клас"
16.10.20
Група 21 /17
Урок 7 Ознайомлення з перебігом гострих захворювань органів обміну речовин. Надання першої допомоги.Надання першої допомоги.
Домашнє завдання скласти опорний конспект.
20.10.20
Група 41/18
Підручник Гудима А. А. Захист Вітчизни.11кл. 2019
Урок 28 Узагальнення та контроль знань №3 за темою: «Основні способи захисту населення в
надзвичайних ситуаціях»
Контрольні запитання.
1. У чому полягають основні заходи захисту населення від надзвичайних ситуацій?
2. Хто і яким чином здійснює оповіщення населення в Україні про виникнення надзвичайної ситуації?
3. Що зазначають у тексті повідомлення про різні види надзвичайних ситуацій?
Наведіть приклади.
4. Для чого призначена протипилова тканинна маска і ватно-марлева пов’язка? Який порядок їх виготовлення і використання?
5. Охарактеризуйте будову респіратора. Від чого він захищає?
6. Із чого складається фільтрувальний протигаз? Яке його призначення, принцип дії та порядок застосування?
7. Для чого призначені захисні споруди? Охарактеризуйте їх класифікацію.
8. Від яких факторів ураження захищають сховища і як вони обладнуються?
9. Що передбачає медичний захист і забезпечення санітарного й епідемічного благо-
получчя населення?
10. Які заходи здійснюють для радіаційного та хімічного захисту населення і територій?
11. Що таке евакуація, які її види вам відомі?
12. Що передбачає спостереження і контроль за ураженістю навколишнього середовища, продуктів харчуваннята води радіоактивними, отруйними, сильнодіючими отруйними речовинами та біологічними препаратами?
Обирайте 4 питання ,які вам більше подобається. За кожну правильну відповідь 3 бали.
Роботу виконуйте в робочому зошиті .Відповіді надсилати на електрону пошту викладача.
21.10.20
Група 41/18
Підручник Гудима А. А. Захист Вітчизни.11кл. 2019
Урок 29 Характеристика зон стихійного лиха (ураганів, затоплень, пожеж,
хімічного, радіаційного та бактеріологічного зараження тощо).
Домашне завдання опрацювати § 33 відповести на контрольні запитання.
Урок 30 Сутність, зміст і послідовність виконання рятувальних та інших невідкладних робіт. Заходи забезпечення рятувальних та інших невідкладних робіт. Заходи безпеки при проведенні рятувальних робіт.
Домашне завдання опрацювати § 34скласти конспект та відповести на контрольні запитання.
Урок 31 Розшук уражених у завалах, а також в будинках, які пошкоджені і горять.
Домашне завдання опрацювати §35 відповести на контрольні запитання.
23.10.2020
Група 21/17
Урок 8 Гострі захворювання нирок та сечовивідних шляхів. Надання першої допомоги.
Домашнє завдання скласти опорний конспект §34,35.
27.10.20
Група 41/18
Підручник Гудима А. А. Захист Вітчизни.11кл. 2019
Урок 32 Історія виникнення МГП як галузі міжнародного публічного права. Призначення, сфера застосування МГП. Домашне завдання опрацювати §1.
28.10.20
Група 41/18
Підручник Гудима А. А. Захист Вітчизни.11кл. 2019
Урок 33 Захист цивільного населення,природного середовища та установок і споруд, які знаходяться захистом МГП. Домашне завдання опрацювати §2.
Урок 34 Засоби ведення воєнних дій, що заборонені нормами МГП: конкретні види звичайної зброї невибіркової дії і зброї, що спричиняє надмірні страждання й ушкодження. Заборонені методи (способи) воєнних дій у збройних конфліктах. Домашне завдання опрацювати §3.
Урок 35 Узагальнення та контроль знань №4 за темою: «Основні положення МГП»
Контрольний тест.
(Роботу можна виконувати за двома варіантами: І варіант –
завдання з непарними номерами, а ІІ варіант – з парними. Кожне правильно
виконане завдання – 1б )
1. Визначте сутність МГП: А) загальні права людини; Б) права людини в Україні; В) права людини під час збройних конфліктів; Г) права дитини.
2. Основоположні
документи МГП: А) загальна декларація прав людини; Б) Конституція України; В) Концепція про права дитини; Г) Женевські
конвенції та Додаткові протоколи.
3. Права
цивільного населення прописані в: А) Першій конвенції; Б) Другій конвенції; В) Третій конвенції; Г) Четвертій конвенції.
4. До
цивільних осіб належать: А) населення окупованої території; Б) тільки діти до
16 років; В) громадяни інших країн на окупованій території.
5. На
окупованій території забороняється: А) вигнання населення; Б) депортація населення; В) змушувати цивільне населення брати участь
у військових заходах на боці завойовників; Г) спілкування з представниками
міжнародних гуманітарних організацій.
6. Сутність
Додаткових протоколів: А) правила поводження з хворими та пораненими в діючих
арміях; Б) захист військовослужбовців, які зазнали корабельної аварії; В) захист
жертв міжнародних конфліктів; Г) захист жертв міжнародних конфліктів.
7. Гуманітарне
право застосовують: А) у мирний час; Б)
під час надзвичайних ситуацій; В) під
час військових конфліктів; Г) при
миротворчих заходах.
8. До
цивільного населення належать: А) комбатанти;
Б) полонені комбатанти; В)
населення, яке не бере участі у воєнних діях;
Г) діти до 14 років.
9. Об’єкти
захисту МГП: А) житлові споруди; Б)
мости; В) храми; Г) школи.
10. Об’єкти,
які вважаються військовими: А) машинобудівні заводи; Б) казарми; В) лікарні; Г)
вокзали.
11. Четверта
Женевська конвенція – це захист: А)
комбатантів на суші; Б) комбатантів на
морі; В) військовополонених; Г)цивільних
жертв.
12. Додаткові
протоколи містять відомості: А) про
захист цивільних осіб; Б) про поводження
з пораненими та хворими; В) про захист цивільних осіб; Г) про захист
комбатантів.
13. Обов’язки
конфліктуючих сторін із захисту цивільного населення зафіксовані: А) у
загальній декларації прав людини; Б) У Конституції; в) в МГП; г) Конвенції по
правам людини.
14. У МГП
зафіксовані: А) права і обов’язки військових; Б) права і обов’язки полонених; В) права і обов’язки цивільних; Г)
права і обов’язки дітей.
15. Положення
МГП зафіксовані: А) у 4 Женевських
конвенціях; Б) ) у 6 Женевських конвенціях; В) у 2 Додаткових протоколах;
Г) у 2 Додаткових протоколах.
16. Заборонені
методи ведення воєнних дій: А)
застосування вогнепальної зброї; Б) застосування зброї масового ураження; В)
використання населення як «живого щита»; Г) застосування протипіхотних мін.
17. Зброя,
яку забороняє МГП: А) ракетна; Б)
протипіхотні міни; В) ядерна; Г) хімічна.
18. Відповідальність
за воєнні злочини визначають: А) адмін..суди ; Б) кримінальні суди; В)
міжнародні кримінальні суди; Г) тимчасові міжнародні трибунали.
19. Воєнними
кримінальними злочинами є: А) мародерство; Б) сексуальне насильство; В)
навмисне вбивство; Г) ненавмисне
вбивство.
20. Воєнними
кримінальними злочинами є: А) залучення
дітей віком до 15 років до воєнних дій; Б) залучення дітей віком до 18 років до
воєнних дій; В) навмисне проведення
воєнних дій проти цивільного населення; Г) катування населення.
21. До
зброї вибіркової дії належить: А) холодна;
Б) біологічна; В) вогнепальна; Г) лазерна.
22. Дії з
порушенням МГП: А) маскування під
медпрацівників; Б) маскування під місії Червоного Хреста; В) залучення
медпрацівників до воєнних дій; Г) надання військовими медичної допомоги
пораненим.
23. Захист
цивільного населення зафіксовані: А) у
І Женевській конвенції та Додаткових протоколах; Б) у ІІ Женевській конвенції та Додаткових
протоколах; В) у ІІІ Женевській конвенції та Додаткових
протоколах; Г) у ІV Женевській конвенції та Додаткових
протоколах.
24. Обов’язки
Військової адміністрації на окупованих територіях: А) примусове залучення
цивільних до воєнних дій; Б)
забезпечення населення продовольством; В) забезпечення населення медичною
допомогою.
Роботу виконуйте в Word або у робочому зошите. Відповіді надсилайте на електронну пошту викладача.
30.10.20
Група 21
Урок 9 Узагальнення та контроль знань №1
Контрольна робота.
Контрольні запитання.
І варіант
г) болях у серці.
б) внутрішній кровотечі;
г) пульсу.
Роботу виконуйте в робочому зошиті .Обирайте варіант ,який вам більше подобається . Відповіді надсилати на електрону пошту викладача.
За програмою у групі 21/17 - 9 годин. Програма виконана.
02.11.20
група 28/18
Підручник Гудима А. А. Захист Вітчизни.11кл. 2019
Урок 2 Етапи надання домедичної допомоги. Надання допомоги на етапі під вогнем (CUF, Care Under Fire). План дій на етапі під вогнем.
Домашнє завдання скласти конспект §15.
03.11.20
група 41/18
Підручник Гудима А. А. Захист Вітчизни.11кл. 2019
Урок 36 Поняття про опіки. Характеристика термічних тахімічних опіків. Домедична
допомога при термічних тахімічних опіках. Домашнє завдання скласти конспект§4.
04.11.20
група 41/18
Підручник Гудима А. А. Захист Вітчизни.11кл. 2019
Урок 37 Тепловий та сонячний удар,причини їх виникнення та симптоми розвитку. Домедична
допомога при тепловому тасонячному ударах.
Домашнє завдання скласти §5.
Урок 38 Обмороження та його періоди. Класифікація обмороження. Домедична допомога при
обмороженнях.
Домашнє завдання скласти конспект § 6.
Урок 39 Дія електричного струму на організм людини. Електротравма. Надання домедичної допомоги при ураженні електричним струмом.
Домашнє завдання скласти конспект §7.
09.11.20
Група 28/18
Підручник Гудима А. А. Захист Вітчизни.11кл. 2019
Урок 3 Техніка виносу пораненого з небезпечної зони.
Домашнє завдання скласти конспект§16
_____________________________________________________________________________ 10.11.20
Група 41/18
Підручник Гудима А. А. Захист Вітчизни.11кл. 2019
Урок 40Ураження блискавкою. Домедична допомога при ураженні блискавкою.
Домашнє завдання опрацювати §7 стор.50- 51
_______________________________________________________________________________
11.11.20
Група 41/18
Підручник Гудима А. А. Захист Вітчизни.11кл. 2019
Урок 41Правила безпеки під час допомоги при ураженні електричним струмом і блискавкою.
Домашнє завдання опрацювати §7стор.51-52
Урок 42 Домедична допомога постраждалому при утопленні.
Домашнє завдання опрацювати §8.
Урок 43 Узагальнення та контроль знань №5 за темою: «Домедична допомога при опіках, тепловому та сонячному ударі, обмороженні, електротравмах,утопленні»
Контрольні запитання.
1.Що називають опіком? Які види опіків за походженням вам відомі?
2. Які чинники здатні спричинити опік у побутових умовах і в школі?
3. Що зумовлює тяжкість перебігу опіків?
4. Як орієнтовно можна визначити площу опіку?
5. У чому полягає домедична допомога в разі термічних опіків?
6.Що таке тепловий та сонячний удари, чим вони відрізняються?
7. Які є різновиди теплового удару?
8. Які причини виникнення теплового удару та які його ознаки?
9. Яку домедичну допомогу надають у разі теплового удару?
10. Розкрийте причини сонячного удару та його ознаки.
11. Яку домедичну допомогу надають у разі сонячного удару?
12. Що називають відмороженням?
13. Які періоди вирізняють під час перебігу відморожень?
14. Як класифікують відмороження за тяжкістю та
глибиною?
15. Розкажіть товаришу про зміни, які відбуваються в організмі постраждалого в
кожному періоді відмороження.
16. Який є особливий різновид відмороження, що розвивається за температури вище
0 °С?
17. Назвіть різновиди електротравми.
18. Як впливає електричний струм на організм людини?
19. Якими можуть бути за тяжкістю наслідки впливу електричного струму?
20. Що є наслідком дії на організм теплової, хімічної та механічної енергії
електричного струму?
21. Назвіть ознаки впливу електричного струму на організм.
22. Якими є специфічні ознаки впливу блискавки на організм?
23. Які є правила безпеки під час допомоги ураженому електричним струмом і
блискавкою?
24. Що називають утопленням?
25. Які бувають види утоплення?
26. Охарактеризуйте істинне утоплення в прісній воді.
27. Назвіть особливості істинного втоплення в морській воді
28. Якими є причини синкопального й асфіктичного втоплення?
29.Назвіть відмінні ознаки кожного виду утоплення.
30. У чому полягає зміст першої допомоги під час утоплення?
Обирайте 4 питання , які вам більше подобається. За кожну правильну відповідь 3 бали.
Роботу виконуйте в робочому зошиті .Відповіді надсилати на електрону пошту викладача.
16.11.20
Група 28/18
Підручник Гудима А. А. Захист Вітчизни.11кл. 2019
Урок 4 Ознаки життєзагрозливої зовнішньої кровотечі. Застосування турнікетів для кінцівок. Само- і взаємодопомога.
https://drive.google.com/file/d/1alv51M2ipF3UigM9n51OZnckuVSbyPxe/view?usp=sharing
Домашнє завдання опрацювати§17
Група 41/18
Підручник Гудима А. А. Захист Вітчизни.11кл. 2019
Урок 44 Поняття про отруту і отруєння. Причини та способи потрапляння отрути до організму, шляхи її виведення.
Домашнє завдання опрацювати §9.
__________________________________________________________________________
18.11.20
23.11.20
Група 28/18
Підручник Гудима А. А. Захист Вітчизни.11кл. 2019
Урок 5 Надання домедичної допомоги в зоні тактичних умов (TFC, Tactical Field Care) Підготовка до евакуації. Документація Домашнє завдання скласти конспект §18 .
24.11.20
Група 41/18
Підручник Гудима А. А. Захист Вітчизни.11кл. 2019
Урок 49 Отруєння речовинами, що є хімічною зброєю. Заходи безпеки під час надання домедичної допомоги.
Домашнє завдання скласти конспект §11.
25.11.20
Група 15/19
Підручник Гудима А. А. Захист Вітчизни.10кл. 2018
Урок 1 Особливості підтвердження зупинки серця.
Домашнє завдання опрацювати §3,4
Група 41/18
Підручник Гудима А. А. Захист Вітчизни.11кл. 2019
Урок 50 Отруйні комахи та наслідки їх укусів. Клінічна картина дії отрути комах.
Домашнє завдання скласти конспект §12.
Урок 51 Укуси отруйних змій. Симптоми загального отруєння від укусу змій. Домедична допомога.
Домашнє завдання скласти конспект§13
Урок 52 Укуси диких тварин, особливості надання домедичної допомоги.
Домашнє завдання повторювати §13.
_______________________________________________________________________________
З 30.11.20 у закладі освіти розпочато
змішане навчання.
30.11.20
Група 28/18 Підручник Гудима А. А. Захист Вітчизни.11кл. 2019
Урок 6 Послідовність дій за алгоритмом «MARCH». Загальні причини зміни стану свідомості.
Домашнє завдання опрацювати §19.
Група 15/19 Підручник Гудима А. А. Захист Вітчизни.10кл. 2018
Урок 3 Засоби, які використовуються при проведенні серцево-легеневої реанімації.
Домашнє завдання опрацюва §8,9.
1. Що таке отруєння?
2. Які речовини належать до отрут?
3. Які фактори визначають наслідки отруєнь?
4. Які загальні ознаки отруєння вам відомі?
5. Які розрізняють отруйні речовини за походженням?
6. Як класифікують отруєння? Які з них трапляються найчастіше?
7. Які отруйні речовини є найбільш небезпечними на виробництві? Як вони впливають на організм?
8.Що називають нейротропними препаратами та на які дві групи їх поділяють?
9. Які види препаратів пригнічують діяльність ЦНС?
10. Які ознаки отруєння нікотином?
11. Які особливості функціонального отруєння нейротропними препаратами та алкоголем?
12. Що називають хімічною зброєю?
13. Які є засоби доставки отруйних речовин?
14. Як класифікують отруйні речовини за характером токсичної дії, за швидкістю
дії на організм, за стійкістю?
15. Які загальні ознаки гострого отруєння отруйними речовинами?
16. Яка послідовність дій під час надання домедичної допомоги постраждалим у разі підозри на гостре отруєння невідомою речовиною та які заходи безпеки рятувальників під час надання їм домедичної допомоги?
17. Чим небезпечні для людини комарі, мошка?
18. Яку небезпеку становлять укуси бджіл та ос?
19. Яку домедичну допомогу надають у разі укусу перетинчастокрилими комахами?
20. У чому полягають прояви укусів людини отруйними павуками?
21. Яку домедичну допомогу надають, якщо укусив каракурт?
22. У чому небезпека кліщів для людини? Як вберегтися від неї?
23. Які будуть ваші дії, якщо після прогулянки до лісу ви виявили на тілі кліща?
24. Які види отруйних змій поширені на території України?
25. Які зміни в організмі виникають після укусів отруйних змій?
26. Яких правил безпеки потрібно дотримувати, щоб вберегтися від укусів змій?
27. Як надати першу допомогу постраждалому після укусу отруйної змії?
28. Чим небезпечні укуси диких та свійських тварин?
Обирайте 4 питання , які вам більше подобається. За кожну правильну відповідь 3 бали.
Роботу виконуйте в робочому зошиті .Відповіді надсилати на електрону пошту викладача.
І варіант
г) болях у серці.
б) внутрішній кровотечі;
г) пульсу.
Роботу виконуйте в робочому зошиті .Обирайте варіант ,який вам більше подобається . Відповіді надсилати на електрону пошту викладача.
За програмою у групі 15/19 - 12 годин. Програма виконана.
Попередження гіпотермії та виявлення ознак черепно-мозкової травми.
1. Ви надаєте
допомогу пораненому в умовах обстрілу. Які дії з нижченаведених вам слід
виконати до переміщення потерпілого в безпечне місце?
а)Застосувати джгут
для контролю сильної кровотечі в області кінцівки
б)Виконати
серцево-легеневу реанімацію (СЛР)
в)Виконати
декомпресію грудної клітки за допомогою голки для послаблення напруженого
пневмотораксу
г)Дати ліки з
аптечки, щоб контролювати біль і зараження
д)Нічого з
вищепереліченого
2. Надання
допомоги пораненим у військово-польових умовах здійснюється в три етапи.
Зазначте правильну відповідь:
а)1. Під вогнем; 2.
В зоні "Укриття"; 3. Допомога при евакуації
б)1. В зоні
"Укриття"; 2. Допомога при евакуації; 3. Допомога в спеціалізованому
шпиталі
в)1. Евакуація і
допомога; 2. Допомога військово-польовому шпиталі; 3. Допомога в
спеціалізованому шпиталі;
3. Яка причина
смерті солдатів при веденні наземного бою є найбільш частою і тією, якої можна
запобігти до їх попадання в медичний заклад? Відмітьте зайву причину.
а)Раньова інфекція
б)Напружений
пневмоторакс
в)Заблоковані
повітряні шляхи
г)Кровотеча з ран
на кінцівках
4. При наданні
медичної допомоги в умовах обстрілу, яку з перерахованих дій слід виконати
перед тим, як перенести пораненого в безпечне місце?
а)Накласти
кровоспинний джгут для зупинки кровотечі
б)Виконати
серцево-легеневу реанімацію (СЛР)
в)Виконати
декомпресію грудної клітини за допомогою голки для зниження напруженого
пневмотораксу
г)Дати пораненому
медикаменти з польової аптечки для знеболення і зупинки розповсюдження інфекції
5. Ви збираєтеся
надати допомогу пораненому солдату в умовах обстрілу. Які ваші перші дії після
того, як ви до нього підійшли?
а)Перевірити
солдата на наявність свідомості
б)Перевірити пульс
солдата
в)Перевірити дихання
солдата
г)Перевірити, чи є
у солдата ознаки шокового стану
6. Ви наклали
пораненому кровоспинний джгут на ногу до того, як відтягнули його в укриття. Що
ви повинні зробити з джгутом після того, як ви потрапили в укриття?
а)Оглянути рану,
щоб визначити, чи може кровотеча бути зупинена за допомогою інших засобів
б)Нічого. Залишити
джгут на тому ж місці
в)Накласти інший
джгут вище першого джгута і залишити на місці обидва джгута
г)Накласти інший
джгут вище першого джгута і зняти перший джгут
7. Метод «дивіться-слухайте-відчувайте»
застосовується для того, щоб:
а)Визначити чи
дихає поранений
б)Перевірити чи
поранений не знаходиться у стані шоку
в)Приблизно оцінити
крововтрату
г)Перевірити рівень
свідомості постраждалого
8.Задача . На алеї
парку Ви випадково виявили чоловіка віком близько 40 років,
який лежить на
животі. Ви оглядаєте місце події. Що насамперед Ви повинні
з’ясувати?
9.Задача . Під час
огляду місця події виявлено постраждалого, який
знаходиться
горизонтально у положенні на животі біля електричного стовпа.
Постраждалий
стогне. Поруч обірваний провід. Місце небезпечне, що сталося –
очевидно ураження
струмом, постраждалий сам. Є поруч люди, які можуть
допомогти. Ваші
дії з надання ДМД.
Роботу виконуйте в робочому зошиті .Обирайте варіант ,який вам більше подобається . Відповіді надсилати на електрону пошту викладача.
Попередження гіпотермії та виявлення ознак черепно-мозкової травми.
Домашнє завдання скласти конспект§26
1. Ви надаєте допомогу пораненому в умовах обстрілу. Які дії з нижченаведених вам слід виконати до переміщення потерпілого в безпечне місце?
а)Застосувати джгут для контролю сильної кровотечі в області кінцівки
б)Виконати серцево-легеневу реанімацію (СЛР)
в)Виконати декомпресію грудної клітки за допомогою голки для послаблення напруженого пневмотораксу
г)Дати ліки з аптечки, щоб контролювати біль і зараження
д)Нічого з вищепереліченого
2. Надання допомоги пораненим у військово-польових умовах здійснюється в три етапи. Зазначте правильну відповідь:
а)1. Під вогнем; 2. В зоні "Укриття"; 3. Допомога при евакуації
б)1. В зоні "Укриття"; 2. Допомога при евакуації; 3. Допомога в спеціалізованому шпиталі
в)1. Евакуація і допомога; 2. Допомога військово-польовому шпиталі; 3. Допомога в спеціалізованому шпиталі;
3. Яка причина смерті солдатів при веденні наземного бою є найбільш частою і тією, якої можна запобігти до їх попадання в медичний заклад? Відмітьте зайву причину.
а)Раньова інфекція
б)Напружений пневмоторакс
в)Заблоковані повітряні шляхи
г)Кровотеча з ран на кінцівках
4. При наданні медичної допомоги в умовах обстрілу, яку з перерахованих дій слід виконати перед тим, як перенести пораненого в безпечне місце?
а)Накласти кровоспинний джгут для зупинки кровотечі
б)Виконати серцево-легеневу реанімацію (СЛР)
в)Виконати декомпресію грудної клітини за допомогою голки для зниження напруженого пневмотораксу
г)Дати пораненому медикаменти з польової аптечки для знеболення і зупинки розповсюдження інфекції
5. Ви збираєтеся надати допомогу пораненому солдату в умовах обстрілу. Які ваші перші дії після того, як ви до нього підійшли?
а)Перевірити солдата на наявність свідомості
б)Перевірити пульс солдата
в)Перевірити дихання солдата
г)Перевірити, чи є у солдата ознаки шокового стану
6. Ви наклали пораненому кровоспинний джгут на ногу до того, як відтягнули його в укриття. Що ви повинні зробити з джгутом після того, як ви потрапили в укриття?
а)Оглянути рану, щоб визначити, чи може кровотеча бути зупинена за допомогою інших засобів
б)Нічого. Залишити джгут на тому ж місці
в)Накласти інший джгут вище першого джгута і залишити на місці обидва джгута
г)Накласти інший джгут вище першого джгута і зняти перший джгут
7. Метод «дивіться-слухайте-відчувайте» застосовується для того, щоб:
а)Визначити чи дихає поранений
б)Перевірити чи поранений не знаходиться у стані шоку
в)Приблизно оцінити крововтрату
г)Перевірити рівень свідомості постраждалого
8.Задача . На алеї парку Ви випадково виявили чоловіка віком близько 40 років,
який лежить на животі. Ви оглядаєте місце події. Що насамперед Ви повинні
з’ясувати?
9.Задача . Під час огляду місця події виявлено постраждалого, який
знаходиться горизонтально у положенні на животі біля електричного стовпа.
Постраждалий стогне. Поруч обірваний провід. Місце небезпечне, що сталося –
очевидно ураження струмом, постраждалий сам. Є поруч люди, які можуть
допомогти. Ваші дії з надання ДМД.
Роботу виконуйте в робочому зошиті .Обирайте варіант ,який вам більше подобається . Відповіді надсилати на електрону пошту викладача.
Домашнє завдання скласти опорний конспект §3
Домашнє завдання скласти опорний конспект §5.
Комментариев нет:
Отправить комментарий