Біологія і екологія 2020 - 2021

 Біологія і екологія 2020-2021 в умовах дистанційного навчання з 15.10.20-15.11.20

 завдання для груп 4/19,20/19

Підручник Біологія і екологія 10 клас 

15.10.20.

Група 4/19

Підручник Біологія і екологія 10 клас 

Урок 10 Основні поняття генетики.

.https://www.youtube.com/watch?v=YWarEA0ASGc&t=213s&ab_channel=%D0%9B%D0%A2%D0%92.%D0%91%D1%96%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%8F%D0%97%D0%9D%D0%9E

https://www.youtube.com/watch?v=LlW0qv_HFRA&ab_channel=%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D0%97%D0%9D%D0%9E 

 Домашне завдання  опрацювати §27відповисти на запитання.

Урок 11Організація спадкового матеріалу еукаріотичної клітини та його реалізація.

Домашне завдання  скласти конспект§27

                                                                                                                                                                       

16.10.20

Група 20/19

Підручник Біологія і екологія 10 клас  

Урок 8 Ембріогенез людини. Взаємодіячастин зародка, що розвивається (явище ембріональної індукції). Домашне завдання прочитати порагрф 50.

Відповисти на запитання.

1. Які виділяють періоди онтогенезу? 

2. Що таке бластула, морула та бластоциста?

3. Що таке гаструла і яка її будова?

4. Як утворюється внутрішній зародковий листок – мезодерма?

5. Що таке гістогенез та органогенез?

6. Що таке нейрула? Які події відбуваються під час її формування?

Роботу виконуйте у робочому зошиті. Відповіді надсилайте на електрону пошту  викладача.

                                                                                                                                                              

19.10.2020

Група 4/19 Підручник Біологія і екологія 10 клас  

Урок 12 Закономірності спадковості

Домашне завдання  опрацювати §28 скласти конспект.

                                                                                                                                                                      

 21.10.20

Група 4/19 Підручник Біологія і екологія 10 клас  

Урок 13 Гени структурні та регуляторні.  

 Домашне завдання.Скласти конспект§29,30

                                                                                                                                                                       

23.10.20

Група 20/19 Підручник Біологія і екологія 10 клас  

Урок 9 Лабораторна робота 2. Вивчення етапів ембріогенезу.

Домашне завдання . На сторінке підручника 189-190 прочитати зміст роботи.

 Визначити мету роботи. 

За допомогою  § 50 заповнити таблицю та зробити висновки.

Етапи ембріонального розвитку.

Стадії

Особливості розвитку

Зигота

 

Дроблення

 

Бластуляція

 

Гаструляція

 

Гістогенез та органогенез

 

 Роботу виконувати у робочому зошиті, відповіді надсилати на електрону пошту викладача.

                                                                                                                                                                        

26.10.20.

Група 4/19 

Підручник Біологія і екологія 10 клас  

Урок 14 Гібридологічний аналіз: основні типи схрещувань та їхні наслідки. 

Аналіз — вивчення об'єкта дослідження як сукупності елементів, що утворюють систему. У наукових дослідженнях він передбачає оцінювання поведінки об'єкта як системи з усіма чинниками, що впливають на його функціонування. Цей метод широко застосовується в економіці, психології, медицині, біохімії, математиці тощо і навіть у журналістиці. Що ж таке гібридологічний аналіз?

 Домашне завдання скласти конспект з наступоної інформації.

Інформація до теми уроку №14.

ГІБРИДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ — це дослідження характеру успадкування ознак за допомогою системи схрещувань. Для здійснення цього аналізу отримують гібриди і вивчають результати успадкування їхніх ознак у ряді поколінь. При цьому потрібно враховувати взаємодії генів між собою, вплив умов середовища, внутрішні механізми мінливості тощо. Гібридологічний аналіз разом із молекулярно-генетичним та хромосомним є основними видами генетичного аналізу.

Основні принципи проведення гібридологічного аналізу сформулював ще Г. Мендель. Це: 1) добір матеріалу для отримання гібридів (отримання особин з чистих ліній, виділення ознаки чи декількох ознак для дослідження; 2) отримання гібридів (чітке дотримання умов та правил схрещування); 3) індивідуальний аналіз гібридів (з обов'язковим фіксуванням результатів для їхньої аналітичної обробки); 4) використання математичної статистики, складання схем схрещування.

Класична схема гібридологічного аналізу включає такі етапи, як виділення гомозиготних батьківських форм, отримання від їхнього схрещування гібридів та схрещування цих гібридів першого покоління між собою для отримання гібридів другого покоління.

Гібридологічний аналіз дає змогу визначити: а) характер успадкування ознаки (виявити тип взаємодії генів і встановити кількість генів, що беруть участь у прояві ознаки); б) розташування генів, що досліджуються (у гомологічних чи негомологічних, у статевих чи аутосомах); в) групи зчеплення й інформацію для побудови генетичних карт хромосом та ін.

Отже, сутність гібридологічного аналізу полягає в схрещуванні особин з наступним аналізом результатів.

СХРЕЩУВАННЯ (у генетиці) — природне чи штучне поєднання генетичного матеріалу спадково різних клітин чи організмів з різними генотипами. Нащадків, що виникли від схрещування двох батьківських особин (позначають латинською літерою Р, від лат. parents — батьки), називають дочірніми особинами, або гібридами (позначають латинською літерою F, від лат. filia — дитина). У схемах схрещування на першому місці записують особину жіночої статі, позначають її знаком (дзеркало Венери), чоловічу стать позначають (щит і спис Марса). Схрещування між ними позначають знаком множення (х).

Схрещування є обов'язковим елементом усіх видів гібридологічного аналізу організмів із статевим розмноженням або статевими процесами. У роздільностатевих організмів схрещування здійснюється за участі спеціалізованих статевих клітин — гамет та з утворенням зиготи. У прокаріотів й одноклітинних еукаріотів (наприклад, інфузорії) схрещуванння здійснюється завдяки кон'югації, трансдукції й трансформації, за яких відбуваються зміни спадкового матеріалу.

Розрізняють моно-, ди- й полігібридні, прості й складні, зворотні й реципрокні, споріднені й неспоріднені схрещування та ін.

Таблиця 4. ХАРАКТЕРИСТИКА ОКРЕМИХ ВИДІВ СХРЕЩУВАННЯ

А. Залежно від кількості пар проявів ознак, за якими різняться батьківські форми

Моногібридне

Схрещування батьківських особин, які різняться за однією парою альтернативних проявів ознак

Дигібридне

Схрещування батьківських особин, які різняться за двома парами альтернативних проявів ознак

Полігібридне

Схрещування батьківських особин, які різняться за трьома і більше парами альтернативних проявів ознак

Б. Залежно від особливостей

Зворотне

Схрещування F1 з однією з батьківських форм

Реципрокне

Система двох схрещувань (прямого і зворотного), в одному з яких організми з ознаками, що вивчаються, використовують як материнські, в іншому — як батьківські: 1) АА х аа; 2) аа х АА

Завдяки схрещуванням отримують потомство від батьків для визначення закономірностей успадкування ознак, розташування генів, що контролюють ці ознаки, взаємодії генів, ролі навколишнього середовища у формуванні ознак тощо.

Отже, схрещування є обов'язковим елементом гібридологічного аналізу, що є, в свою чергу, основним методом генетики.

Зворотне схрещування, або беккрос (від англ. backcrossing, від back — знову і cross — схрещувати) — схрещування гібрида першого покоління з однією з батьківських форм. У генетиці використовується для визначення генотипу особини (аналізуюче схрещування), у селекції є основою методу зворотних схрещувань для підсилення в гібридів прояву одного з батьків, подолання стерильності віддалених гібридів, закріплення гетерозису в наступних поколіннях тощо.

https://www.youtube.com/watch?v=WoNLcXXDfC8&ab_channel=%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D0%97%D0%9D%D0%9E

Аналізуюче схрещування — це схрещування гібрида з невідомим генотипом (або АА, або Аа) з рецесивною гомозиготою, генотип якої завжди (аа). У схемах схрещування особин із домінантною ознакою у фенотипі й невідомим генотипом записують у вигляді так званого фенотипового радикала A-. Таке позначення означає, що організм точно має один алель, що визначає домінантний стан ознаки, а другий алель є невідомим. У разі схрещування такої особини із рецесивною гомозиготою можливі два варіанти.

Схема аналізуючого схрещування

Отже, аналізуюче схрещування уможливлює визначення генотипу гібридів, типів гамет та їх співвідношення.

Урок 15 Практична робота №1 Розв'язування типових генетичних задач. 


 Оберайте один із запропанованих варіантів для рішення задач з генетики.
Мета: удосконалити навички складання схем схрещування і розв’язування генетичних задач.
Обладнання і матеріали: картки із завданнями.
Хід роботи
Розв’яжіть наведені в роздавальній картці задачі з різних типів успадкування ознак.
Варіант І
Задача 1. (Моногібридне схрещування з повним домінуванням)
Ген чорної масті у корів домінує над геном червоної масті. Нащадків якого забарвлення у F1 можна отримати від схрещування чистопорідного чорного бика з червоними коровами?
Яке забарвлення шерсті слід очікувати від схрещування між собою гібридів у F2?
Задача 2. (Дигібридне схрещування)
У людини ознака вільна мочка вуха домінує над прирослою, а підборіддя з ямкою — над гладеньким підборіддям.
У подружжі в чоловіка приросла мочка вуха і підборіддя з ямкою, а у жінки вільна мочка вуха і гладеньке підборіддя. У них народився син із прирослою мочкою вуха і гладеньким підборіддям.
Діти з якими ознаками можуть іще народитися у цій родини?
Задача 3. (Кодомінування)
Які групи крові можуть бути у дітей у родини, якщо й у батька, й у матері — IV група крові?
Задача 4. (Успадкування, зчеплене зі статтю)
Ярослав, як і його батько, є дальтоніком, а його мати розрізняє кольори нормально.
Чи можна стверджувати, що син успадкував цю ознаку від батька?
Чи можуть у цій сім’ї народитися доньки, що не розрізнять кольори?
Варіант ІІ
Задача 1. (Моногібридне схрещування з неповним домінуванням)
Жовта морська свинка після схрещування з білою народжує кремових нащадків. Схрещування кремових нащадків між собою дає 13 жовтих, 11 білих та 25 кремових морських свинок. Визначте генотипи всіх особин.
Задача 2. (Дигібридне схрещування)
Які ознаки будуть мати гібридні томати F1, одержані в результаті запилення червоноплідних рослин нормального зросту пилком жовтоплідних карликових, якщо відомо, що червоний колір плодів — домінантна ознака, карликовість — рецесивна, всі вихідні рослини гомозиготні й гени обох ознак містяться в різних хромосомах. Який результат буде за подальшого схрещування у гібридів F2?
Задача 3. (Кодомінування)
Батько має III групу крові, а дитина IV. Якою може бути група крові у матері?
Задача 4. (Успадкування, зчеплене зі статтю)
Батько й син гемофіліки, а у матері нормальне зсідання крові.
Від кого (матері чи батька) син успадкував захворювання?
Чи можуть у цій сім’ї народитися діти, які мають нормальне зсідання крові?
Домашнє завдання  практичну роботу опрацювати  в робочому зошиті; оберить один з запропанованих  варіантів; відповіді надсилайте на електрону пошту викладача.
                                                                                                                                                              
         
 28.10.20
 група 4/19
Урок 16 Сучасні молекулярно-генетичні методи досліджень спадковості людини. 
Домашне завдання  склати конспект §34
Урок 17 Каріотип людини та його особливості.
 Домашне завдання  скласти конспект§35
                                                                                                                                                                     

30.10.20
Група 20/19
Урок 10 Репродуктивне здоров’я. Сучасні можливості та перспективи репродуктивної медицини.
Домашнє завдання опрацювати §51.
                                                                                                                                                                           
02.11.20
група 4/19 
Підручник Біолоігя і екологія 10 кл.
Урок 18 Хромосомний аналіз як метод виявлення порушень у структурі каріотипу.
 Домашнє завдання скласти конспект §36.
                                                                                                                                                                        
06.11.20
 група 20/19
Урок 11  Біологічні і соціальні аспекти регуляції розмноження у людини. 
Домашнє завдання  опрацювати §51.
                                                                                                                                                                        
13.11.20
група 20/19
Урок 12 Чинники, здатні справляти позитивний і негативний вплив на процеси росту та розвитку людини.
Домашнє завдання опрацювати конспект§52
                                                                                                                                                                        
20.11.20
група 20/19
Урок 13Старіння та смерть клітин.
Домашнє завдання опрацювати §52
                                                                                                                                                                         
27.11.20
групу 20/19
Урок 14 Узагальнення та контроль знань  №1 за темою: «Репродукція та розвиток»
Контрольний тест

1.Розмноження - це

а)Процес злиття чоловічої та жіночої гамет

б)збільшення кількості особин через міграцію

в)збільшення кількості організмів

г)відтворення собі подібних

 2.Форми безстатевого розмноження

а)брунькування

б)злиття гамет

в)партеногенез

г)спороутворення

 3.Для статевого розмноження характерно

а)дві батьківські особини

б)потомство генетично подібне

в)розвиток нащадка з клітин тіла

г)потомство генетично унікальне

 4.При безстатевому розмноженні новий організм розвивається із

а)гамети

 б)зиготи

 в)незаплідненого яйця

 г)однієї клітини материнського організму

 5.Для партеногенезу характерно

а)потомство генетично подібне

б)новий організм розвивається із сперматозоїда

 в)новий організм розвивається із незаплідненої яйцеклітини

 г)новий організм розвивається із соматичної клітини

 6.Основні форми статевого розмноження - це

а)партеногенез

 б)множинний поділ

 в)роздільностатевість

 г)злиття соматичних клітин

  Відповіді надсилайте на електрону пошту викладача.

                                                                                                                                                                        

З 30.11.20 у закладі освіти розпочато змішане навчання.  

04.12.20

група 20/19

Підручник "Біологія і екологія 11 клас" Соболь В.А. 

Урок 15Адаптація як загальна властивість біологічних систем. Принцип єдності організмів та середовища мешкання.

Домашнє завдання скласти конспект§1.

                                                                                                                                                    

11.12.20

Група 20/19

Урок 16 Загальні закономірності формування адаптацій. Поняття про преадаптацію та постадаптацію.

Домашнє завдання скласти конспект §2

                                                                                                                                   

18.12.20

Група 20/19

Урок 17Властивості адаптацій.

Домашнє завдання опрацювати §2

                                                                                                                                                                       

15.01.21

Група 20/19

Урок 18 Формування адаптацій на молекулярному та клітинному рівнях організації. Стратегії адаптацій організмів Онлайн -урок. Шановні здобувачі освіти 20/19, буду чикати зустрічи з вами 15.01.21 в 9-00 за посиланням https://meet.google.com/kbk-ihhd-efe

Домашнє завдання скласти конспект§3

                                                                                                                                                                        

21.01.21

Група 4/19

Підручник «Біологія і екологія 10 кл.»(рівень стандарту) Остапченко Л.І

Пояснення за посиланням .https://drive.google.com/file/d/1BUR7QsND5RWaDR66yOjt6Q6YMLeZYJpe/view?usp=sharing

Урок 19 Моногенне та полігенне успадкування ознак у людини. Позахромосомна (цитоплазматична) спадковість у людини.Онлайн -урок. Шановні здобувачі освіти 4/19, буду чикати зустрічи з вами 21.01.21 в 13-00 за посиланням https://meet.google.com/xip-yogu-amw

Домашнє завдання скласти конспект §37.

                                                                                                                                                

22.01.21

Група 20/19

Підручнік Біологія і екологія 11 кл.

Урок 19 Поняття про екологічно пластичні та екологічно непластичні види.

Домашнє завдання скласти конспект§4

                                                                                                                                                        

28.01.21

Група 4/19

Підручник Біологія і екологія 10 кл.

Урок 20 Генетичний моніторинг в людських спільнотах.

Онлайн - урок за посиланням https://meet.google.com/bpz-yovy-yqa

Домашнє завдання скласти конспект §38

                                                                                                                                                

29.01.21

Група 20/19 
Урок 20 Поняття про адаптивну радіацію.
Домашнє завдання опрацювати §4

                                                                                                                                                                          
04.02.21
Група 4/19
Урок 21Узагальнення та контроль знань №2 за темою: «Спадковість і мінливість»
Контрольні запитання.
1. Які особливості будови генів еукаріотів?
2. Що таке промотори та термінатори? Які їхні функції?
3. Які особливості організації хромосом еукаріотів? 
4. Як організовано спадковий матеріал у клітинному ядрі?
5. Які функції РНК-полімераз? 
6. Як відбувається термінація транскрипції в еукаріотів? 
7. Які ви знаєте основні етапи дозрівання мРНК?
8. У чому полягає необхідність регуляції активності генів у клітині?
9. Що характеризує людину як об’єкт генетичних досліджень? 
10. Які методи використовують для дослідження спадковості людини?
11. Що спільного та відмінного в завданнях генетики людини та медичної генетики?
12. З якою метою проводять картування хромосом? 
13. Що таке біоінформатика? Які її завдання?
14. Чим характеризується геном людини? 
15. Які особливості каріотипу людини?
16. Які методи застосовують для аналізу генома людини? 
17. Які ознаки називають зчепленими зі статтю? 
18. Чим відрізняється успадкування ознак, зчеплених з Х- та Y-хромосомою?
19. Які ознаки називають моногенними та полігенними?
20. Чим характеризуються якісні та кількісні ознаки? Наведіть приклади якісних і кількісних         ознак людини. 
21. Що таке генофонд популяції? Чим він визначається? 
22. Сформулюйте закон Гарді – Вайнберга. За яких умов він виконується? 
Обирайте 4 питання ,які вам більше подобається. За кожну правильну  відповідь 3 бали.
 Роботу виконуйте в робочому зошиті .Відповіді надсилати на електрону пошту викладача.

                                                                                                                                                      

05.02.21
Група 20/19
Урок 21Життєві форми тварин та рослин як адаптації до середовища мешкання.
Домашнє завдання скласти конспект§5.
                                                                                                                                                  

11.02.21
Група 4/19
Підручник Біологія і екологія 10 кл.
Урок 22 Закономірності мінливості (спадкової, неспадкової) людини.
Домашнє завдання скласти конспект§31,33
                                                                                                                                                             

12.02.21
Група 20/19
Підручник Біологія і екологія 11кл
Урок 22 Екологічна ніша як наслідок адаптацій організмів певного виду до існування в екосистемі.
Домашнє завдання  склати конспект §6.
                                                                                                                                                                

17.02.21
Група 20/19
Підручник Біологія і екологія 11кл
Урок 23Поняття про спряжену еволюцію (коеволюцію) та коадаптацію.
Домашнє завдання скласти конспект §7.
                                                                                                                                                       
 
18.02.21
Група 4/19
Підручник Біологія і екологія 10кл.
Урок 23 Лабораторна робота 2. Вивчення закономірностей модифікаційної мінливості
Обладнання і матеріали: лінійка, хроматична шкала Люшана. 1. Створіть таблицю, у якій зазначте деякі власні якісні та кількісні ознаки, як-от: колір очей, колір волосся, структура волосся (пряме, кучеряве, хвилясте), «ямочки» на щоках, «ямочка» на підборідді, щілина між різцями, здатність скручувати язик трубочкою, вушні мочки (прирослі, напівприрослі, вільні), довжина вуха, ширина вуха, переважне володіння рукою (правша, лівша), резус-фактор (якщо відомо), група крові за системою АВ0 (якщо відома), колір шкіри, зріст, маса тіла. 2. Описуючи колір шкіри, користуйтеся хроматичною шкалою Люшана та вкажіть межі, у яких ця ознака у вас змінюється протягом року.
3. Знайдіть у базах даних мережі Інтернет інформацію про тип успадкування на- ведених ознак. Занотуйте це у зошиті. 4. Виходячи з інформації про власних родичів, визначте (якщо це можливо) свій генотип і генотипи батьків. Запишіть їх у зошит. 5. Працюючи в групах, підрахуйте кількість учнів з класу, які мають відповідні варіанти якісних ознак. Визначте, які варіанти найбільш поширені у вашому класі. 6. Визначте мінімальні, максимальні та середні значення кількісних ознак у ва- шому класі загалом та окремо серед хлопців і дівчат. 7. Зробіть висновки щодо закономірностей модифікаційної мінливості вивчених Чи впливає навколишнє середовище на прояв певної ознаки? Як саме? Відпо- відні модифікації мають адаптивний чи неадаптивний характер?
Хроматична шкала Люшана, яку антропологи використовуютьдля опису кольору шкіри ознак. дивись підручник сторінка 155
Домашнє завдання §33 сторінка 155; оформити у робочому зошиті  лабораторна робота 2.
Відповіді надсилайте на електрону пошту викладача.
Урок 24 Мутації та їхні властивості. Поняття про спонтанні мутації. Біологічні антимутаційні механізми.
Домашнє завдання скласти конспект §31 сторінка 118,119 §32

19.02.21
Група 20/19
Урок 24Узагальнення та контроль знань  №2 за темою: «Адаптації»
Контрольні запитання
Варіант 1
1. Що таке адаптація? Наведіть приклади адаптацій у різних біосистем.
Завдання 2.
Зіставте наведені ілюстрації (I – V) із адаптаціями (1 – 5) та їх значеннями.


1 Забарвлення саламандри плямистої                    А Застережне забарвлення
2 Камуфляж листкоподібного гекона                    Б Захисне забарвлення
3 Забарвлення куріпки білої                                     В Приваблювальне забарвлення
4 Подібність бджоловидки звичайної до бджоли  Г Маскування
5 Забарвлення самця вивільги                                    Д Мімікрія

3. Як класифікують адаптації організмів?
4.Сформулюйте висновок про значення адаптацій в еволюції органічного світу.

Варіант ІІ
1. Що таке життєва форма рослин? Назвіть основні життєві форми рослин.
Завдання 2
Зіставте запропоновані ілюстрації тварин (1 – 8) із їхніми видовими назвами (А – Ж). Визначте належність запропонованих видів тварин до певної життєвої форми (за Д. М. Кашкаровим):\
 А – акула сіра рифова; Б – ластівка сільська; В – кріт європейський; Г – косатка; Д – сарна європейська; Е – стриж чорний;Є – лань європейська; Ж – сліпак піщаний.


 Які критерії використали для класифікації? 
 3. За якими ознаками класифікують життєві форми тварин?
 4. Чим екологічна класифікація відрізняється від філогенетичної?

Оберіть один з запропонованих  варіантів; відповіді надсилайте на електронну пошту викладача.


Група 4/19
Урок 25Сучасні завдання медичної генетики.
Домашнє завдання скласти конспект §39.
                                                                                                                                                        

25.02.21
Група 4/19
Урок 26Спадкові хвороби і вади людини, хвороби людини зі спадковою схильністю, їхні причини. Методи діагностики та профілактики спадкових захворювань людини.
Онлайн -урок у 13-00 за посиланням https://meet.google.com/oyv-cvpw-odd
Домашнє завдання склати конспект §40;вправа за посиланням https://learningapps.org/11370219
скрин вправи надсилати на електронну пошту викладача.
                                                                                                                                                 

26.02.21
Група 20/18
Урок 25 Основні середовища існування та адаптації до них організмів.
Домашнє завдання скласти конспект§8.

31.03.21
Група 4/19
Урок 35 Статеві клітини. Особливості гаметогенезу у людини  
Лабораторна робота 1.Вивчення будови статевих клітин людини.
 Домашнє завдання скласти конспект §49
 Урок 36 Суть та біологічне значення запліднення. Причини порушення процесів запліднення у людини. 
 Домашнє завдання скласти конспект §49 
01.04.21
Група 4/19
Урок 37 Ембріогенез людини. Взаємодія частин зародка, що розвивається (явище ембріональної індукції).
Домашнє завдання опрацювати §50 
02.04.21
Група 20/19
Урок 31Відповідь організму хазяїна на оселення паразитів.
Домашнє завдання скласти конспект §17
08.04.21
Група 4/19
Лабораторна робота 2. Вивчення етапів ембріогенезу.
Домашнє завдання оформити у робочому зошиті  лабораторна робота 2.
Відповіді надсилайте на електрону пошту викладача.

09.04.21
Група 20/19
Урок 32 Адаптивні біологічні ритми біологічних систем різного рівня організації.
Домашнє завдання склати конспект §18.

 15.04.21

Група 4/19 Урок 39 Онлайн -урок 9-00 за посиланням meet.google.com/ivo-dtby-bdr 

Репродуктивне здоров’я. Сучасні можливості та перспективи репродуктивної медицини.

Домашнє завдання опрацювати §51.

16.04.21
Група 20/19
Урок 33 Типи адаптивних біологічних ритмів організмів.
Домашнє завдання опрацювати §18.
22.04.21
Група 4/19
Онлайн- урок 9-00 за посиланням meet.google.com/zun-cnro-fjc
Урок 40 Біологічні і соціальні аспекти регуляції розмноження у людини.
Домашнє завдання повторювати §51

23.04.21
Група 20/19
Онлайн- урок 10-00 за посиланням meet.google.com/ier-svrv-jxk
Урок 34Фотоперіодизм та його адаптивне значення.

Практична робота 1. Визначення ознак адаптованості різних організмів до середовища існування

Пояснення за посиланням https://youtu.be/Ixoawf8pGnY
Домашнє завдання опрацювати §18
Урок 35Директорська контрольна робота.join.naurok.ua код доступа 9485472 
29.04.21
Група 4/19
Онлайн -урок 9-00 за посиланням meet.google.com/wdz-rmjg-bna
Урок 41Чинники, здатні справляти позитивний і негативний вплив на процеси росту та розвитку людини.
Домашнє завдання скласти конспект§52

05.05.21
Група 20/19
Урок 36Узагальнення та контроль знань №3 за темою: «Адаптації»
Інформація до теми уроку.

За програмою у групі 20/19 -36 годин. Програма виконана.
06.05.21
Група 4/19
Онлайн- урок 9-00 за посиланням meet.google.com/mgz-ofov-kaj
Урок 42 Старіння та смерть клітин. Домашнє завдання опрацювати конспект§52.
13.05.21
Група 4/19
Урок 43Узагальнення та контроль знань  №4 за темою: «Репродукція та розвиток» 
Контрольний тест https://drive.google.com/file/d/1SXOTQ-ApAPDkeQJM24js6TiSfzcr_QGz/view?usp=sharing відповіді надсилайте на електронну пошту викладача.
Урок44 Адаптація як загальна властивість біологічних систем. Принцип єдності організмів та середовища мешкання.
Домашнє завдання підручник Біологія і екологія 11кл. скласти конспект §1
Урок 45 Загальні закономірності формування адаптацій. 
Поняття про преадаптацію та постадаптацію
Домашнє завдання скласти конспект §2
20.05.21
Група 4/19
Урок 46 Властивості адаптацій.
Домашнє завдання опрацювати конспект §2 сторінка 10-11






Комментариев нет:

Отправить комментарий